رابط مغز و رایانه Precision

ین دستگاه حاوی حداقل یک لایه زرد است که گفته می‌شود ضخامت یک پنجم موی انسان را دارد و حاوی 1024 الکترود است. در مقابل، رابط نورالینک حاوی 1024 الکترود در 64 سیم نازک‌تر از مو است که توسط یک ربات جراج در مغز کاشته می‌شود. در اولین بیمار دریافت‌کننده ایمپلنت این شرکت، سیم‌هایی با اندازه 3 میلی‌متر تا 5 میلی‌متر در بافت مغز قرار داده شدند، اما ظاهراً 85 درصد آن‌ها در هفته‌های پس از جراجی از مغز بیمار خارج شدند.

نورالینک هفته گذشته مجوز FDA برای دومین جراحی کاشت تراشه در مغز انسان را دریافت کرد.

تعداد بالای الکترودها به دانشمندان علوم اعصاب کمک می‌کند تا فعالیت نورون‌ها را با وضوح بیشتری بررسی کنند. Precision Neuroscience نیز مانند بسیاری از رقبای خود، قصد دارد از رابط مغز و کامپیوتر (BCI) با هدف بازگشت توانایی گفتار و حرکات بیمارانی استفاده کند که به‌ویژه دچار سکته مغزی یا آسیب نخاعی شده‌اند.

شرکت Precision توسط یک جراح مغز و‌ اعصاب و مهندس به‌نام «بن راپوپورت» که در سال 2016 نیز یکی از بنیانگذاران نورالینک بود، در سال 2021 تأسیس شد. همچنین سه مدیر قبلی نورالینک نیز در این شرکت حضور دارند.

ازلیمو یک سایت فروشگاهی متفاوت و دوست‌داشتنی است که با تمرکز بر نیازها و خواسته‌های مشتریان خود، تلاش می‌کند تا بهترین خدمات را ارائه دهد. ازلیمو با داشتن تیمی مجرب، محصولات باکیفیت، قیمت‌های مناسب، و خدمات پس از فروش مطلوب، توانسته تجربه‌ای بی‌نظیر را برای مشتریان خود فراهم کند. اگر به دنبال یک سایت فروشگاهی مطمئن و کاربرپسند هستید، ازلیمو گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود. ازلیمو به عنوان یک پلتفرم فروشگاهی مدرن و کارآمد، با ارائه محصولات متنوع و باکیفیت، خدمات پس از فروش قوی و تجربه کاربری بی‌نظیر، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بین مشتریان خود پیدا کند. با ثبت‌نام و خرید از ازلیمو، شما نیز می‌توانید از تجربه خریدی متفاوت و لذت‌بخش بهره‌مند شوید و از مزایای ویژه این سایت برخوردار شوید. ازلیمو با نگاه به آینده و با هدف بهبود مستمر خدمات خود، همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان خود را جلب کرده و تجربه‌ای بهتر و متفاوت را برای آنان فراهم کند.

مطالعه بیشتر
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به ازلیمو است. | ازلیمو 1401